boda106.blogspot.ro Web analytics

Follow me on Facebook

luni, 24 martie 2014

Chapter 4.

Erau niste copii cu un bici,
caci pusi de-alungul, el ii depasea,
si  incercau sa maltrateze aerul,
incercau sa-i dea o forma, precum Enescu la vioara...
si el urla, aruncand cu spini in timpanele mosilor.

Era forma lor de comunicare, 
eu, inca nu o gasisem pe a mea.

Incet incet, umbra imi era prea mica,
si am ales sa sar din ea.
M-am refugiat in meleficul foilor de hartie,
ce m-au impresionat cu a lor tristete goala.

Pui de idei am aruncat pe ele, 
si le-am lasat sa creasca, 
vazandu-le cum se jucau in lumea sunetelor mute..

Dar au fugit,si s-au ascuns sub perna,
mi-au daramat serile cu ale lor soapte moi,
au rupt parti din mine sa se cuibareasca
pana cand,
la final,
m-am scurs pe-o foaie de hartie
ce-avea deja scris de altii un titlu,
" Lumea ".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu