boda106.blogspot.ro Web analytics

Follow me on Facebook

miercuri, 29 ianuarie 2014

Semineu

O casa, de care stiu toti,
dar nimeni nu intra,
doar lumina, printre crapaturi
lasate de mine.

gratii la geam, lasate de buna voie..
stiu ca pasii mei
inteapa pamantul si tot ce conteaza.

Unde a fost candva un loc cald,
acum doar o umbra difuza
distruge monotonia.

scarile subrede
isi cer portia de sange
atunci cand sunt singurele pe care poti conta.

am plantat copaci langa mine, 
doar ei se ghideaza dupa soare
si eu in spatele lor
astept adierea unei seri luminoase

m-ascund dupa un perete
umbra flacarii ajunge si la mine,
dar intr-un final am sa ajung langa el
am sa stau pe scaun
fata in fata,
am sa ma incalzesc
si camera va fi din nou luminoasa.

Stiu, fiindca asta am facut si ieri..




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu