boda106.blogspot.ro Web analytics

Follow me on Facebook

duminică, 15 iulie 2018

Omule din tren


 

 Omule din tren cu geantă mare
 Ce cu greu o ridicai 
 Am făcut loc printre bagaje
 Omule din tren, pot să te-ajut?
 
 Omule din tren cu bilet doar dus
 Langă mine te-ai așezat
 Laptopul l-ai scos din geantă
 Omule din tren, pot să mă uit ?
 
 Și unde ai învățat?
 Și cum sunt părintii tăi?
 Cum îți place dimineață cafeaua?
 Nici tu nu suporți oamenii răi ?
 
 Omule din tren, știu cum te cheamă,
 Hai să fumam o tigară
 Lumea spune că o să stăm
 Un pic sau o viată-n gară
 
 Nu te cred că spui tu asta !
 Nu am cum să te susțin,
 Bolnavul tău punct de vedere
 Mi se pare prea cretin.
 
 Iarăsi vine-o gară-n care
 Mai putem fuma pe scări 
 Da-mi și mie o tigară!
 Am să-ți dau dau cât timp mai speri..
 
 Omule din tren, mă scuzi te rog
 Cu talpa te-am murdărit,
 Omule din tren , tu oare,
 Companie cât ai să-mi mai ții?
 
 Am văzut când erai plecat,
 Pe biletul albastru , tare..
 Cobori înaintea mea
 Mă lași să te ajut cu bagajul oare ?
 
 Spatele de stat mă doare,
 Picioarele pot să mi le întind 
 Omule din tren , pe geam te văd
 Cum te lupți cu geanta mare.
 
 Trenul pleacă,
 Imbrătisez uitarea.
 Râd, 
 Iar mi-am amintit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu