boda106.blogspot.ro Web analytics

Follow me on Facebook

miercuri, 24 septembrie 2014

Siluete..

Te rog, nu aprinde lumina..
nu lasa pamantul sa se roteasca, opreste-l !
e mai bine asa, e racoare..

Uite! un zmeu inaltat pe cer, 
sau...e o punga in bataia vantului?
Cine o fii omul acela cazut pe jos?
in seara asta am sa fiu erou,
dar..nu sunt, si nici el nu e.

in fata casei mele, 
inca o pereche de incaltari!

nu, nu e ea, 
sunt doar doua pietre ude, 

vad doar ce vreau !
e intuneric, 
vad doar ce-mi amintesc,
si vad bine!
simt, 
ma inalt la cer ca intr-o reclama proasta la Dero,
dar gresesc,
mereu ma apropii sa vad mai clar,
sa inteleg mai bine,
sa adulmec precum un caine de vanatoare,
dar eu nu am coada!
nu am din ce da victorios..

Mereu, magia dispare,
si ma dor ochii de cat de clar pot vedea
noaptea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu